Radyoya girebilmek için aşagıdaki link'e tıklayınız.





Translate

Celeste Guevara & Ezequiel Barros - Demo

|



Ben Arjantin ile düet yapmaya karar verdim bu yolculuğa başlamak için. Kayıt, bu kadar bu sanat için "National Endowment gönderildi yarışma için gönderilen aynıdır." Bu Guevara Dominguez Celeste's ses ve Ezequiel Barros için gitar on dizeleri denir.
Bu yukarıdaki "Sanat Arjantin için National Endowment yarışma yapılan kimden kayıt dışında Açık. Biz bir yaklaşım ve halk müziği yaptığı görüntülemek önerir. Bu kayıt denenmesi neredeyse olmadan yapılan saflık çok, doğaçlama yer kişisel yorum büyük bir ayak izi yapmak için bol bırakıyor. Biz Carlos Saavedra için tema şarkısı gelen temalar üzerine Seyahat dağlarda ve dansçı olun. Hamlet Lima Quintana Zamba of bir şiir benim için bütün bir zevk bırakmak için seçmek için iki sürümü göndermişseniz ölmek değil. Granda Chabuca alanı da iyi baskı veya Şövalyesi olan Carnival ve El Cuchi Leguizamón Zamba şarkı var. Dinleme ve konuşma yoluyla Ezekiel posta önce bana onlar ve iyi müzik ve sonra da beni dinle ve oldukça net olduğunu söylemek istedim bunları şeyler taşınır ve vizyon, yaptığınızı müzik hakkında bazı bilgiler göndermek istedi bu kelimeler biz saymak istediğimizi bilmek gerekli değildi görebilirsiniz. Biz dinlemek gerekir. Ve hemen o Ezekiel eden hiçbir deneme veya önceden önlem için rahat kampı terk zorunda ne anlamı's gerçekleştirdi. Kimya çok çabuk ve hemen hemen bu iki insan müzik aracılığıyla iletişim bile çok samimi yer arıyor gibi hissettim olabilir. Celeste sesini ölme Zamba şarkı dinlemek için ilginç olan, bu o değil hiç duydunuz algılamasını bu şarkıyı ve başka bir ses duymak istedim ve ben Mercedes Sosa grañidísima bulundu, eğer bir süper orkestra tarafından vb eşlik Ama iki sesleri karşılaştırın won't değer bana Celeste, stil gerçekleştirmek ve lezzetli refleksleri Blues bulma duyuyorum.
Guitar için Ezekiel bir ritim ve Celeste bu güzel ve orijinal dokunmatik geleneksel müzik dönmek bu yolculuk boyunca bize rehberlik muhteşem ses.




01 - bailarin de los montes

02 - fina estampa
03 - zamba del carnaval
04 - zamba para no morir -toma1
05 - zamba para no morir -toma2


Download

0 yorum: