Radyoya girebilmek için aşagıdaki link'e tıklayınız.





Translate

Omar Khairat Discography

Omar Khairat

ısır Besteci ve Piyanist Ömer Khairat Ömer Khairat: Kahire'de bir müzik ailede doğan Ömer Khairat ün ve servet bir yaşam için mukadder oldu. Khairat 1959 yılında Conservatoire katıldı ve piyano eğitimi kendi uygulanır. Sonra o piyano ve müzik teorileri yılında derecesi var, Ömer Khairat televizyon, tiyatro ve sinema için müzik oluşturmaya başladı. Bu yetenekli müzisyen olan Kahire Bale trup için 1988 yılında müzik beste tarafından tanınması yolunda büyük adımlar atmaya başladı. Onun nihai ün ve popülerlik Ancak o arada çok sayıda televizyon dizi ve filmler için ses parçaları koyarak başladı geldi. Ömer Khairat Kahire'de doğdu ve sanatsal ailesine aittir. Amcası Abu Bakr Khairat, müzik besteci, Müzik Akademisi kurucusu ve ilk Dekanı oldu.

1959 yılında Ömer Akademisi katıldı ve piyano ve müzik teorisi çalıştı. Bitirdikten sonra, Trinity Koleji'nde Londra'da yaptığı çalışmalar devam etti. Buna paralel olarak, o uluslararası popüler müzik ve caz dahil oldu ve bir Kahire'de üst bantları için davul oynadığı, "Le Petit Sohbetler". Bu deneyim onun müzik etkiliyor başka bir boyut ekledi. Bir piyanist olarak kariyerine 1979 yılında, onun çeşitli eserler de dinleyiciler ve eleştirmenler tarafından tanınmaları kazanmaya başladı başladı. Çünkü tüm insanlar ne olursa olsun ırk, kültür ve mezhep anlamak tek dildir Onun Inspiration Müzik hep sevdim. Müzik ile ilgili değildir ve uluslar ve sınırlar bağlı, ne coğrafi, ne siyasi. Müzik hayatı, sevgi ve barış dilidir.

Bu yüzden benim müzik dünyanın müzik adapte olduğunu. Eğer dünya tek bir dil konuşmaya, insanlar arasında yanlış anlaşılma başarılı azalması olacaktır. Ben sahil ve paylaşmanın uzak olmak için, ne deniz, diğer tarafta, düşünmeye oluyor düşünüyor gibi ne oluyor, diğer tarafta görmek, çevresindeki diğer ülkeler hakkında düşünme ve iletişim kurmak istiyorum müzik yoluyla. Ben piyano yönelirler burada deniz ve müzik benim üzüntü üstesinden gelip bana başka anlamaya yardım bana yardım et. Sonra olmak insan olmak istediğim olmak. Ben sincerly benim müzik ve bir dünya için, insanların aç ve anlamak ve birbirimize saygı özgürlüğü olacak bir adım olacak umuyoruz. Sizin Ömer Khairat

Albümleri İndirmek İçin Resme Tıklayınız//
Click image to download albums










































































0 yorum: